niedziela, 21 lipca 2013

Tantra - co to takiego?

Tantra, seks tantryczny, masaż tantryczny -  to pojęcia przez większość z nas kojarzone, obiły się o uszy ale wyjaśnienie o co w tym chodzi budzi już pewien problem. Ja miałam podobnie. Słyszałam wypowiedzi niektórych koleżanek o cudownych efektach stosowania tej techniki seksualnej, ale traktowałam to z lekkim przymrużeniem oka - gadają bo gadają, na pewno ich faceci nic aż tak super nie robią, po prostu chcą się podbudować. Dopóki nie zagłębiłam się bardziej w temat dokładnie opisany w szeregu artykułów i filmików na jednym z moich ulubionych blogów
W największym skrócie to jak przedłużyć stosunek seksualny i wykorzystywać siłę orgazmu i sam stosunek seksualny dla zdrowia. Tantra ma 6 tys. lat tradycji. Jest kojarzona przez niektórych jako coś bardzo duchowego. W pewnym stopniu jest, ponieważ seks tantryczny to nie tylko ciało, ale dużo ducha. Tantra wywodzi się z Indii. Sensem tantry jest wymiana energii męskiej i żeńskiej. Energia seksualna jest przetwarzana i wpływa na zdrowie i siły witalne. Seks tantryczny sprawia, że radość z seksu jest na zupełnie innym poziomie jak tradycyjny seks. Tantra wielu kojarzy się z pozycjami seksualnymi z Kamasutry. To nie są tylko wygibasy, w seksie tantrycznym chodzi o to aby po stosunku mieć mnóstwo energii. Żeby ten stosunek wpływał na to jak się czujesz, na twoją chęć do działania, na to abyś był zdrowszy. Więcej w temacie poczytajcie sami, polecam zagłębić się szczególnie w zagadnienie masażu tantrycznego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz